31 de març 2011

Cosmocaixa

Els nens de 5è vam anar el dimecres 30 de març al Cosmocaixa i ens ho vam passar d' allò més bé.
Us mostrem les fotografies i us donem la nostra opinió de la visita:


Opinions:
.Sempre que vinc trobo coses noves. (Paula Martínez)
.Havia vingut, però en aquesta visita m'ha semblat no haver-hi estat mai. (Aitor)
.El que més m'ha agradat ha estat el bosc inundat. (Kautar)
.M'ha encantat veure la brossa gegant recollida a Barcelona el 2008. (Gabriella)
.M'ha agradat veure els ossos a la sala del dinosaures. (Georgina)
.El planetari és impressionant. (Fernando)
.Vaig cridar en veure les aranyes peludes. (Ricardo)
.Cosmocaixa demostra que la ciència també és divertida. (Imán)
.Hem après moltes coses de l'aire. (Olena)
.Cosmocaixa és una escola per a nosaltres. (Carlos)
.Vam aprendre coses jugant. Això ho va fer més divertit. (Laia)
.Vam poder fer amics. (Paula)