20 de juny 2012

Sisè diu “adéu” a la Biblioteca

“En aquesta Biblioteca he trobat un munt de llibres. Tots m’han encantat ... També m’han ajudat a aprendre moltes coses i fer treballs. La Biblioteca està plena de fantasia, misteri i alegria. És una llàstima no haver llegit tots els llibres...” (Mehr)

“Una Biblioteca és un lloc on pot volar fins a qualsevol racó del món , segons l’avió que escullis i el lloc on vulguis anar. Però hi ha una que per a mi és més important que les altres i és la Biblioteca de l’escola”. (Laia)

“Des de P3 vaig a la Biblioteca. He llegit molt i, a l’hora de retornar els llibres, els he deixat sempre al seu lloc. Jo sempre he estat en silenci. Fins i tot encara em recordo del dia que la Lourdes va entrar en la nostra classe per votar el nom de la mascota; va guanyar “Erbill” (llibre al revés). Jo vaig tenir ocasió de fer-me una foto amb ell. Recordo estar al “Racó del conte” escoltant la Lourdes llegint-nos un conte... La infància és la millor etapa de la vida i és quan més es llegeix. Aprofiteu!!! Adéu Lourdes i Erbill, us trobaré a faltar.” (Laura)

“Biblioteca: els teus llibres m’ha captivat, així que mai t’oblidaré. I tu recorda que quan jo sigui gran i famós, hauràs de dir que jo havia estat dins teu!” (Aitor)

“Gràcies a la Biblioteca he pogut descobrir nous llibres de misteri, aventures, fantasia...Moltes experiències maques i boniques. M’agradaria haver pogut llegir totes les biografies que no he tingut temps de llegir.” (Kautar)

“La Biblioteca, per mi, ha estat un lloc de relax i tranquil•litat. Quan hi entrava tot era diferent; de estar agoviada passava a gaudir d’una bona lectura...La Biblioteca per mi ha estat una experiència meravellosa!”. (Claudia )