29 d’oct. 2011

Fent panellets amb els fillols

Ahir dijous, nosaltres els nens de 6A, vam fer panellets amb els nostres fillols de P5 A.
Ho vam passar molt bé.
Després vam fer unes redaccions sobre el tema. Hem pensat que estaria bé que en veiéssiu algunes.

A veure si us agraden:


Panellets
Hem esperat nerviosos. Quedava poc, i han arribat els fillols. He agafat un d’ells i mitja classe hem anat a...Fer els panellets!
Primer ens han dividit en quatre taules, després hem hagut d’ aixafar i barrejar la massa i tot seguit ens han demanat de fer boletes i decorar-les amb ametlles, pinyons, etc. Com jo no podia treballar perquè tinc el colze esquerre trencat, he ajudat el meu fillol a fer-ho.
Els últims cinc minuts els hem aprofitat per llepar-nos els dits i “ jalar” les restes que quedaven. Hem baixat les escales comptant els esglaons i ens hem acomiadat deixant els fillols a la seva classe.
M’ha agradat molt l’activitat, però no l’he pogut aprofitar del tot pel meu problema al colze.
Aitor Cabañas


Panellets, fillols i diversió
Avui hem fet panellets amb els fillols. Ha sigut molt divertit, però en la meva opinió l’activitat no ha durat gaire temps, o potser és que ha passat massa ràpid.
Jo els he fet amb la Noa, una de les filloles. És molt maca i graciosa.
Només afegir que se’ns ha acabat la massa de seguida i ens hem quedat amb ganes de fer-ne més. Després hem portat els nens al lavabo i finalment els hem baixat a la seva classe.
L’ any que ve serà millor segur, però que dic! Si no serem a l’escola!
Claudia Chinchilla

Fent panellets amb els fillols
Avui de 9:30 h. a 10:30 h. hem fet panellets a la sala de Plàstica.
M’ha agradat molt poder-ho fer amb els fillols, perquè no estic acostumat i em resulta estrany. Hem xafat les patates i a continuació hem anat fent boles. Alguns nens se les menjaven abans de fer-les. La veritat és que els fillols no ho feien molt bé, però han après de seguida. A l’acabar hem posat diferents tipus d’ingredients: coco, ametlles, cireres, etc. Han sortit molt bones; ho sabem perquè al final la Concha ens ha deixat llepar-nos els dits. Com som molt nets després ens hem rentat les mans.
Per acabar hem baixat els fillols a la seva classe i ens hem acomiadat.
Ha estat divertidíssim, però massa curt!
Pol Català